Kirkegård
Kirkegårdssystemet samler alle funktioner i én brugervenlig grænseflade og sætter dine administrative for kirkegården samt fakturerings processer i system:
GIAS-aftaler oprettes og administreres direkte på gravstederne i kirkegårdssystemet, så du opretter og administrerer data ét sted.
Løsningen modtager digitale dødsanmeldelser, så du hurtigt og nemt kobler data om afdøde sammen med gravstedet.
Tillægsmoduler, som eksempelvis CPR opslag, e-Boks udsendelse og Digitalt kirkegårdskort, er muligheder, der kan tilvælges selve kirkegårdsadministrationsssystemet.
Ønskes gravstederne vist (gratis) på hjemmesiden www.findgravsted.dk, angives dette ved et simpelt hakkefelt i systemet. På den måde kan kan gravstedsejerne søge i de afdøde på en given kirkegård.
Ved hjælp af en APP til telefon (Android/Apple) eller en IPAD, kan kirkegårdsadministrationen tages med ud på kirkegården på en telefon eller en tablet.
Planlæg nemt arbejdstid for kirkegårdens medarbejdere i tidsregistreringssystemet Plantid. Medarbejderne selv registrere dagens arbejde på en iPad. Systemet understøtter plejeplansmodellen, indsamlede data kan ses via iPad og i kirkegårdssystemet.
Viderebehandling af gravstedsdata til statistik eller tidsregistreringer til arbejdsplanlægning fra Plantid kan Webdata komponenten udtrække dette til Microsoft Excel (der kræves minimum Microsoft excel 2010).